Post by neohilbitowvi on Feb 11, 2022 2:50:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Crush: madlavningsspil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Crush: madlavningsspil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger penge ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Crush: madlavningsspil 2022 version ▞▞▞
Evo Pop Atjautības spēles lqsa
Hvert niveau har sin egen konto for mønter, og det er svært at lave mønter. Kan ikke passere niveauer uden opgraderinger, fordi spillet bliver meget svært hurtigt. Ikke værd at spille, medmindre du er villig til at bruge.
Det er de bedste spil everrrr, jeg vil foreslå dette spil til alle.
I alle snyder os er træk, men jeg gætter på, at dette er jer alle veje til at få folk til at bruge penge, men jeg bruger ikke penge på noget, der snyder
Alt i alt er dette et sjovt spil. Højt tempo, oplåselige mål og annoncer spilles sjældent. Jeg ville have givet det 5 stjerner, men udviklerne bliver ved med at nævne, at "alle niveauer er afbalancerede og kræver ikke køb i appen for at gennemføre", de lyver ikke, men det er vildledende. Der er absolut niveauer, der ikke kan overvindes uden at bruge dine ressourcer (enten ædelstene eller boostables). Dette antager jeg er for, at du til sidst vil bruge penge på at genopbygge disse ting. Det er snusket.
Cooking Crush - μαγειρέψτε Παιχνίδια arcade xwtk
Dette spil fryser for meget, og det er for svært at tjene penge til opgraderingerne.
Der har været en fejl i flere uger nu, hvor madlavningsturneringsbanneret dukker op og ikke vil tillade dig at lukke det. Jeg plejede virkelig at nyde dette spil, men nu kan jeg ikke engang spille det. Det vil heller ikke tillade, at der tages et skærmbillede.
Hvorfor bliver spillet ved med at stoppe uden at gå videre, hvis du springer nogle dage over uden at spille. Især efter du er færdig med en restaurant, og du har låst en ny restaurant op. Jeg skal altid afinstallere det, installere det og så starte forfra, er så sur (det er meget irriterende) udover at spillet er fantastisk
Kom til 3. eller 4. niveau, kan ikke gå videre med at købe mønter og diamanter for at opgradere sodavandsmaskinen. Uden det kan du ikke komme længere. Og i starten af spillet bliver fyren, der dukker op, ved med at afbryde spillet for at vise, hvor du skal gøre hvad, og får dig til at tabe, da der er en forsinkelse, når du prøver at fortsætte.
Spillet er for svært. For svært at få diamanter..
1. Jeg bestod niveauerne, opfyldte alle krav. systemet sagde, at jeg fejlede. Ikke kun én gang, men flere gange 2. Hvorfor i slutningen af niveauerne er hver genstand kun $10 værd? Efter opgradering vil hver vare koste mere end $15, vi tjener ikke det beløb, vi skal.
Sejt spil nogle gange hænger mad fast og bevæger sig ikke, når du rører ved det. Det tager for lang tid at få mønter til at opgradere, men jeg nyder det.
Jeg kan lide det indtil videre. Kun spillet i en dag. Mine vigtigste greb er, at din bank ikke overfører til den næste restaraunt, du starter med meget få penge, selvom du havde omkring $9000 mønter tilbage i slutningen af den forrige restaraunt. Gør det virkelig svært at opgradere det næste sted hurtigt og gør spillet mindre sjovt og langsomt for mig. Opgraderinger er latterligt dyre, hvilket også gør det svært at opgradere. Vil sandsynligvis afinstallere i de næste par dage på grund af dette.
Jeg kan ikke komme videre i spillet.. Næste niveau kan ikke downloades... Jeg håber, I alle løser dette problem, og jeg kunne lide spillet
Jeg elsker det!!👍 Det er meget godt, det er næsten som andre spil, men det er godt, jeg er dog på 15. niveau!! Men det er godt
Lôoooooooove
Mange annoncer. Og også de tidsbegrænsede niveauer er for hårde
Tak meget godt at spille dette Jeg kan godt lide det, og vi kan vinde, og vi kan spille dette spil sammen tak, og tak fordi du spiller dette spil med mig, kan du venligst sende mig en venneanmodning om det på Facebook.
Dette spil er så interessant at spille. Du kan lave så mange lækre retter, når dit niveau bliver højt, du kan også gøre krav på så mange retter
Jeg kan meget godt lide dette spil. men nu er det ikke at indlæse. Plz løse dette problem. Jeg ønsker ikke at afinstallere det.
Dejligt spil ........butttt........ der er ingen måde at gå tilbage til restauranter og spille niveauer over efter at have fuldført den 3. stjerne. Ingen mulighed for at få ekstra mønter. Jeg finder det kedeligt og frustrerende på grund af det.
Men spillet er sejt, og jeg håber, det bliver ved med at opføre sig sådan gennem niveauerne igen tak gutter seje spil hold det op, hører du
Sagde at oprette forbindelse til Facebook for at få diamanter, det tilsluttede sig, men gav mig aldrig diamanterne. Jeg spillede, syg i sengen, i timevis, lavede en masse opgraderinger, bestod en masse niveauer, SÅ når spillet afsluttes, sætter det mig tilbage til selvstudiet, og al min tid og fremskridt er VÆK...
det er et sjovt spil, børnene kunne godt lide denne.
Cooking Crush - 玩烹饪游戏和时间管理游戏 街機 ejy
Jeg nyder faktisk spillet, men når du når et bestemt niveau 3, reagerer spillet ikke for det meste, når du forsøger at sælge hummer til kunder. det er så dårligt for forretningen, at det får mig til at blive ved med at tabe mig niveauer igen og igen.
Jeg troede, det var fantastisk i starten, men når du først har passeret den første restaurant, kan du ikke bruge nogen af de mønter, du vandt, så hvad er meningen med at have en masse mønter, du ikke kan bruge, og to svartiden fra du vælger noget ligesom brødet i delikatessen er forfærdeligt, hvilket gør det sværere for dig at opnå den hastighed, der kræves for at klare disse niveauer. Alt i alt har dette spil potentiale, men det er unødvendigt svært!
super spil. Og holdet reagerer altid meget hurtigt og hjælper dig virkelig, når du har problemer med spillet.
Efter den første verden tager evigheder at opgradere uden at bruge dine egne penge
Indtil videre Fun Fun Fun, jeg har været i fødevarebranchen hele mit liv, stadig en kok som jeg taler.. sjovt hvordan jeg bruger dette spil til at hjælpe med at "vække mig" om morgenen, sammen med min kaffe selvfølgelig😉. ... Jeg har desværre nogle store problemer med spillet, men jeg kan ikke se, om det er spillet eller telefonen😢😢
Spillet er godt, men jeg kan ikke lide det faktum, at de mønter, du akkumulerer, ikke ruller over til den næste restaurant, så jeg vil afinstallere, indtil dette er rettet. Når først du lader vores mønter rulle, så kommer jeg tilbage.
Sjovt spil, men svært at opgradere for at hjælpe med de hårde niveauer
Når jeg i feststuen bruger de lyserøde drys til småkagerne, sender de ikke til kunden. Det begynder at gøre det på niveau 18. Det betyder, at jeg taber spillet hver gang. Dette har stået på i over en måned. Jeg har sendt en besked til virksomheden, og de har stadig ikke gjort noget ved det.
Mens jeg kun giver dette stjerner. Jeg ELSKER spillet, såvel som den hurtige respons fra support, prøver ikke kun at hjælpe, de er ret sjove at tale med. Det største problem er diamantfaktoren, som de nu har tilføjet gratis diamanter ved at se annoncer. Jeg ved, at de fleste af os virkelig bliver plaget af dette, jeg finder noget at gøre, mens annoncerne kører. Sidste opdatering af spillet fryser, stopper. ryddet cache læs alle oplysninger, så lagde jeg mærke til, at app-perm-lagring. Jeg vil prøve, at håber, det virker, hader 2 ikke være ablr at spille
For mange problemer med dette spil; køkkenudstyr holder op med at virke, nå frem til målet, men systemet sagde, at jeg ikke engang fik noget affald (kontaktede supporten og viste skærmbillede, han bad mig optage videoen, hvilket er for meget besvær), spillene blev ved med at bede om at vælge fremskridt på telefonen eller serveren for ofte, mange gange mistede jeg mine fremskridt efter at have brugt mange timer, spillede verdenstouren, indtil jeg nåede det højeste niveau, men ingen belønninger, vandt 1. position på holdet, men ingen belønninger...
Denne app var fremragende, den hjælper dig med at bruge din tid, skaber lykke og ret interessant, generelt kunne jeg godt lide denne app
Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal sige, men det er et godt spil
Dette spil 🎮 er virkelig dejligt
Det værste, da jeg gik på spillet, kom jeg lige ud på 30 sek
Hej jeg venter på en ny restaurant, hvor lang tid vil det være? Dette er mit yndlingsspil, jeg spiller et par gange hver dag. Nogen sagde, at jeg skulle opdatere, men der er ingen opdateringsknap. Hvis du kunne hjælpe mig. tak
Cooking Crush: Jeux De Cuisine Arcade evc
Jeg kan godt lide dette spil, fordi annoncerne afhænger af dig, hvis du fordobler din belønning, og det giver også uendelige liv.
Faktisk nød jeg det, jeg gav 3 stjerner, for jeg nød det ikke, men lad mig ikke spille og spille det, så jeg bliver glad for det....Hvis tiden ville komme, hvem ved en dag, vil jeg give 5 stjerner ..
Spillet er ok, men giver mere energi, ikke kun 5 og øger mønter for hvert trin
Jeg nød spillet, indtil det begyndte at fryse, og spillet er tabt, og jeg er tvunget til at købe varer. Det er en ripoff
Jeg havde nogle problemer med at købe, og de slog det meget hurtigt. Det er derfor, jeg vil give det 3 stjerner.
Godt spil, men nogle gange forlader kunderne aldrig, så jeg er nødt til at afslutte spillet, plz fix dette
De snyder! Så snart du begynder at lave mad, starter timeren klokken 5, når du har 25 kunder at fodre. Jeg er ovre det her spil. De vil bare have dig til at bruge flere penge!
Sjovt
Det sjove, jeg har ved at spille dette spil, er en fantastisk måde at fordrive tid på. Jeg hader, at den nye restaurant tager så lang tid mere diamanter tak.